Rubriky

.
DSC_0400_abc1male.jpg
Tady o sobě časem něco napíšu...
Reference
DSC_0650_1_2_3_4_abc3maleweb.jpg
DSC_0977_78_79_80_81abc1male.jpg
DSC_0381_2_3_4_5_6_abc1male.jpg
71817_485867904492_7258868_n.jpg
DSC_0388_89_90_91_92abc22fi3male.jpg
2018-12-19_003009.jpg
2012-11-02_092358.jpg
Dvoutýdenní kalendář na rok 2016 pro splolečnost EOP HOKA
2012-11-02_092358.jpg
Kalendáře
Fotografie v kalendáři pro Pražskou židovskou obec
Výstavy
Ocenění
Výstava "Umění stárnout"ve výstavních prostorách na Betlémě v Hlinsku, vystaveny 3 fotografie (podzim 2010)
Výstavy v rámci fotoklubu Hlinsko na Betlémě v Hlinsku
Výstavy v rámci fotoklubu Hlinsko ve Ždírci nad Doubravou
Výstavy v rámci fotoklubu Hlinsko v MFC Hlinsko
Prezentace v rámci Výstavy malířů vysočiny ve Rváčově 2018
DSC_0985_86_87_88_89_90_91abc1male.jpg
DSC_0938_39_40_41_42_43_abc1_HDRmale.jpg
DSC_0933_4_5_6_7_abc1male.jpg
DSC_0228_29_30_31_32_33_abc1male.jpg
DSC_0142_3_4_5_665432abc1male.jpg
DSC_0171_2_3_4_5_abc1male.jpg
DSC_0328_29_30_31_32_33_34_abc1male.jpg
DSC_0660_1_2_3_4_5_abc1male.jpg
DSC_0390_1_2_3_abc1male.jpg
DSC_0824And10moreabc1male.jpg
DSC02071_2_3_4_5abc21male.jpg
DSC_0142And10moreabc2male.jpg
DSC_0496_497_498_499_500abc2male.jpg
DSC_0457_58_59_60_61abc1male.jpg
DSC_0174_5_6_7_8_abcb1male.jpg
_DSC0342_3_6_abc1male.jpg
IMG_6822_abc22male.jpg
DSC_0741_2_3_4_5_6_7abc2male.jpg
DSC_0152_3_4_5_6_7abc1male.jpg
DSC_0426_27_28_29_30_abc1male.jpg
IMG_9255_abc1male.jpg
DSC_0377_78_79_80_81abc1male.jpg
IMG_8709_abcbabcX5X81male.jpg
DSC_0442_3_4_5abc1male.jpg
DSC_0058_abc1male.jpg
DSC_0006_07_08_09_10_1145_abc2male.jpg
DSC_6541_2_3_4_5_6_7abc2male.jpg
DSC_0111_2_3_4_5abc1male.jpg
DSC_0172_3_4_5_6_7aabc22b1male.jpg
DSC_2215_16_17_18_19_20_21abc1male.jpg
DSC_0530_1_2_4_5_6_abc1b1male.jpg
DSC_7585abcpinjmale.jpg
DSC_7585abc1male.jpg
DSC_0181_2_3_4_5abc1male.jpg
DSC_1274_5_6_7_8_9_abc1male.jpg
DSC_0788_89_90_91_92_93_94abc1male.jpg
DSC_2261_2_3_4_5abcb2male.jpg
DSC_0187_88_89_90_91_92abc12male.jpg
DSC_0232_3_4_6_7_abc1male.jpg
DSC_0411_2_3_4_5abcb3male.jpg
DSC_0672_3_4_5_6_7_abc1male.jpg
DSC_0760_1_2_3_4_6abc11male.jpg
DSC_1289abc1male.jpg
N13_0095_6_7abc2fmale.jpg
DSC_1283_4_5_6_7abc1male.jpg
DSC_1480_1_2_3_4aabc1male.jpg
DSC_2993And8moreabc1male.jpg
DSC_0748_49_50_51_52_53abc1male.jpg
DSC_0100_1_2_3_4_5abc1male.jpg
DSC_0744abc2male.jpg
DSC_0836_37_38_39_40abc1male.jpg
DSC_0650_1_2_3_4_abc1male.jpg
DSC_0039_40_41_42_43_abcbb3male.jpg
DSC_0623_4_5_6abc1male.jpg
DSC_0805_6_7_8_9bb_abc1male.jpg
Atomový dědek..

Atomový dědek..

Jedinečný unikát...
DSC_0813_4_5_6_7_abc21male.jpg
Psal se rok 1973, kdy spatřil světlo světa tento unikát. Autobus s podpůrným reaktivním pohonem. Na českých letištích byl totiž zájem o rychlou přepravu cestujících, jenže dostupné autobusy svou max. rychlostí 100km/hod požadavkům nevyhovovaly. Proto bylo přistoupeno k vývoji testovacího modelu s přidanými proudovými motory, které při testech dopomohly k rychlosti až 180km/hod. Při testech byl autobus dodatečně osazen směrovým kormidlem, které udržovalo stabilitu řízení. Díky větší spotřebě paliva, byly v přední části vozu namontovány přídavné nádrže. Testy vozidla byly velmi úspěšné, ale narazilo se na jiný problém. Zkušební cestující špatně snášeli vysoké rychlosti a při zrychlení se jim dělalo velmi nevolno. I řidiči se s tímto strojem báli, takže najednou nebyl nikdo, kdo by usedl za volant. Proto byl autobus odstaven a po nějakém čase byl předělaný na vinárnu pro posádky letadel. Prostory se však nezdály důstojné, vinárna se neujala a autobus byl odprodán jednomu aeroklubu jako klubovna s hospodou. Na místním sportovním letišti pak stojí až do teď. Bohužel krásná, stylová hospůdka v útrobách tohoto speciálu by možná fungovala dodnes, nebýt loterie ministerstva financí s účtenkami. Život na vesnici je totiž jiný, než si v Praze myslí. Díky tomu zbývá posledních pár dní, než přijede drapák z kovošrotu....
Atomový dědek...
DSC_0468_69_70_71_72_abc21male.jpg
Stroj č.9...
DSC_0883_4_5_6_7_8_abc1male.jpg
Opuštěný kosmodrom...
O tom, že lidem v bývalém svazku RVHP to myslelo není pochyb. O různých inovátorských řešení té doby také. Tento prototypový vůz je toho důkazem! Nelehkého úkolu se zhostilo Maďarsko a trojice podniků Ikarus, Rába a Csepel. Na podvozku Tatry 148, který jako jediný vyhovoval svou konstrukcí vytvořili inovátorský vůz poháněný elektrickou energií získanou štěpením atomu. Lehkovodní minireaktor s výkonem 400kW umístěný vpředu na nárazníku poskytoval dostatek výkonu k pohonu turbíny spojené s alternátorem vložené vpředu pod kapotu kolmo k ose vozidla. Elektrický motor obstarávající pohon speciálu je pod kabinou, těsně před převodovkou. Chlazení spolu s vědeckým zařízením pro řízení a monitoring dali konstruktéři do nástavby prototypu. Nukleon, jak byl stroj pojmenován vykazoval výborné výsledky při testovacích jízdách. Jeho spotřeba byla jen několik gramů štěpného materiálu na 100km. Bohužel vůz i přes několikanásobné stínění moc zářil, takže po přísně tajných vojenských zkouškách byl celý projekt zastaven a stroj bez paliva byl ponechán zapomenut na kraji jednoho Maďarského vojenského prostoru. A stojí tam ponechán svému osudu dodnes...
DSC_0065_66_67_68_69_70_abc1male.jpg
DSC_0556_57_58_59_60_61abcmale.jpg
DSC_0805_6_7_8_9_abc1male.jpg
Pivovar Cvikov
Pivovar Cvikov
Vinný sklípek Svoboda Staré Belegrady
Vinný sklípek Svoboda Staré Belegrady
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Letecké muzeum Vyškov
Letecké muzeum Vyškov
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
Penzion u Tvrze Hlinsko
IMG_8709bbbmale.jpg
IMG_8709_abcbabcX5X81male.jpg
IMG_9255bbbmale.jpg
IMG_9255_abc1male.jpg
_MG_8441bbbmale.jpg
DSC_0750SEE0bbbmale.jpg
DSC_0750_1_2_3_4_abc3male.jpg
DSC_0650bagr1male.jpg
DSC_0650_1_2_3_4_abc1male.jpg
DSC_0370_1_2_3_4_Photographic.jpg
DSC_0370_1_2_3_4_abc1male.jpg
Jedinečný unikát...
DSC_0778_79_80_81_82abc21malebb.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one